Karaktären lyser med sin frånvaro!

Vad hände egentligen med den. Puts väck med ett litet snedsteg. Har jag gått upp 0’5 kg så tappar jag all karaktär som över huvudtaget fanns.

Alltså hallå helt borta och då måste jag slänga i mig allt onyttigt som finns i min närhet. Finns inget stopp! Kul! Rensar skåp och hyllor efter glutenfria snacks och tyvärr fanns det en hel del. Så det där halvkilot blev helt plötsligt 3 kg bläää.

Så less jag blir på mig själv. Ok dags för att tycka lite synd om mig själv. Har fått något hemskt utslag som vägrar att ge med sig. Vi snackar mega eksem on the butt! Oo My god look at her butt! Jag fuskade i och för sig med gluten för ett par veckor sedan men det borde varit borta nu! Sjukt trist och deppigt. Ja ja en ny dag i morgon ska ner de där 6 kg.

Synd om mig 😞.

Leave a Reply

