Arg, besviken och bitter

Wow, jag är less, less på en heldel. Less på vissa människor i min omgivning, less på mig själv. Nu börjar jag bli arg, det kokar inom mig och jag känner mig ännu mer less för att jag liksom allltid låter saker bero. 

Ok, mitt mission är inte att förändra världen. Mitt mission är att vara mamma först och främst, dem behöver mig ett tag till. Men sen är det faktiskt att också ta hand om mig själv. Älska mig tillräckligt mycket för att faktiskt sätta mig själv främst. Nackdelen  med att vara snäll är att alla trampar rakt över en. Barn som vuxna spelar ingen roll. Nu är jag arg. Och från och med NU så börjar jag ett nytt liv. 

 

Puss

Leave a Reply

