Nystart 

Jag vill leva länge och väl låter väl klyschigt😝. Jag vill i allefalla bli en hälsosam åldring❤️. Jag har inga problem alls med att bli äldre det jag har problem med det är hur resten av samhället ser på äldre.

 Då pratar vi inte ens äldre vi pratar de som passerat 35. Den bilden tycker jag är oerhört sorglig, speciellt som kvinna. Passerat 35 utan att ha hunnit en bra bit in i karriären så blir man lätt en grå liten mus. 

Vad kan man göra då för att bli en pigg, fräsch åldring? Massor givetvis. Allt handlar om en bra balans. 

Jag kommer dela med mig lite av det som funkar för mig.

  

  

Leave a Reply

