Elisabeth Arden Pro its a must have!!

wow säger jag bara, under senare år har jag lagt ytterst lite pengar på nya kläder till mig själv. Det bero på av att jag inte helt känner mig nöjd med hur jag ser ut i kroppen efter barn nr 4 och tron på att  på att jorå, nästa månad då kommer undret ha skett. Då kommer jag ha gått ner de där envisa 7 kg. Har det hän?t nej! Men hoppet är det sista som dör så jag fortsätter hoppas på att jag en dag ska ha ork och karaktär att nå mitt mål. 

Nog om detta, i brist av nya kläder har jag gått hårdare på skönhetsprodukter. Jag vill hålla mig fräsch. Jag tar hand om mig själv kroppsligt. Jag tränar (just nu inför tjejernas halvmara 25 april), och är noga med vad jag använder för produkter. För ett tag sedan unnade jag mig en SPA behandling på Storhogna Högfjällshotell (Vemdalen) det var den absolut bästa behandlingen jag varit på och jag har varit på en del. Så underbar skön, dessutom fntastisk personal ⭐️.

Behandling som jag fick var med märket Elisabeth Arden PRO  – ett nytt salongsmärke vars verksamma ingredienser forskats fram av Joe Lewis, mannen bakom megaantioxidanten Idebenone och märket Priori. Nu lanseras ett DNA-serum som också är dagkräm och solskydd med spf-50. So.m fungerar som en BB cream. Its à must have!

Jag köpte med mig peel pads, där man känner att det händer något i huden när de appliceras. Vidare använder jag ett serum som bygger på djupet. 

Efter 1 månad kan jag säga att jag ser en klar skillnad. Huden har en jämnare ton. Inga torra fläckar , bättre struktur och lite fastare   Ser fräschare ut helt enkelt!! Rekommenderar 😎


Leave a Reply

