Träningseliten flyttar in! 

Nej, skulle inte tro det, snarare kändes mina ben alldeles för tunga under löprundan idag. Varför kan man undra, utsätter man sig för en sådan här sak? Att springa halvmaran? 

Vet inte riktigt, men hela denna uppladdning inför loppet har gjort mig mer fokuserad. Mer fokuserad på andra saker i livet. Har gett mig en tankeställare på vad jag egentligen vill här i livet både på gott och ont!!

Jag tror att om man vill något tillräckligt mycket så går det att genomföra. Man jobbar hårdare för att man så gärna vill lyckas och då är chansen större att man lyckas. 

Det mesta jag önskat riktigt stark har jag faktiskt fått. Lite läskigt när jag tänker efter. Så alla ni där ute ge inte upp. 

Leave a Reply

