Träning inför Womens halvmara

Hjälp, har endast sprungit milen tidigare och nu ska jag springa halvmaran #whhm# för kvinnor. Träningsupplägget för den har varit sisådär. Kan inte påstå att jag tränat överdrivet men tänkte ge järnet nu de sista 2 veckorna.  

Jag har satt upp en måltid på 2:05. Vi får se vart jag hamnar. Kroppen är inte helt pigg ont i ena skinka 😳 det har jag haft i snart 1 månad. Vill inte få det undersökt innan tävlingen ifall de säger att jag måste vila. Jag vill inte missa tävlingen när jag är så nära  

Vilka i-landsproblem! Löpning är min ventil det får mig att må superbra. Eftersom jag är mamma och inte direkt har någon egentid så de få tillfällen jag kommer ut och springer mår jag fantastiskt. Tyvärr känns det oerhört tråkigt när sträckorna blir längre och längre. Vad gör man? Podcast? Musik?

 Jag springer i stort sett samma sträcka så jag kan snart varje liten sten på hela banan. Det blir oerhört tråkigt efter ett tag. Då kommer den där rösten (har du inte lite ont,? Känns inte benen oerhört tunga idag? Törstig,håll mm. I morgon ska jag försöka springa 18-20 km. 

  

Leave a Reply

