Sprang 18km

helt galet egentligen. Nu borde jag vara en mogen person och säga att jag tränar enbart för mitt välbefinnande men det är inte riktigt sant. Jag tränar för att det får mig att må super och att jag tycker om vad träningen gör för min kropp så mycket som jag tränar borde jag vara smal som en pinne men så är inte fallet. 

Jag har ärft min pappas muskulösa ben. Jamen, va, man kan väl inte bli mycket gladare. Jag menar de är verkligen muskulösa,!!!!!  Inte lite fint feminina utan stora rejäla lår och vader mmmm. Så trevligt ,not,så under alla år så har jag hört oj du måste verkligen träna mycket och hårt. Nej mina kära vänner det har jag inte. Jag har bra grundfysik åt det muskulösa hållet och det är jag glad för kunde bara varit lite nättare. Ja ja, bra löptid sprang 18km. Heja heja mig  heja sommaren

Leave a Reply

