Halvmaran närmar sig 

har jag hunnit med den träning jag önskat? #whhm# Nej? Har jag gått ner de extra kilona jag ville gå ner? Nej , har jag bra karaktär? Nej. Men det stämmer ändå inte riktigt. För när jag väl har bestämt mig för något vare sig det gäller jobb, träning eller förhållanden så lyckas jag oftast. Jag blir extremt envis och kämpar i det tysta tills jag vunnit. 

Men när det gäller dieter eller att gå ner i vikt då liksom lägger dövörat till och jag intar någon form av total okontroll. Varför? kan man undra? Varför ska det vara så svårt när jag klarar allt annat? Helt knäppt!  En fix idé som jag ska komma över Imorgon ska jag fasta! Åt massor av gluten idag mår halvdåligt av det ,även fast det är så gott ibland.  

Det gäller bara att vara lika bestämd där. Ni får följa min utveckling. 

Det är bra att bestämma sig. Alla tjejer är unika och vackra!

Kram  
 

Leave a Reply

