Ny löprunda ny energi, unionen✌🏻

förmodlogen var det, uppsägningen igår som fick löprundan att flyta på i fantastisk fart. Lyckades få rekordtid på 9nde km! Rätt impad av den. 

Totalt sprang jag 11 och jag är nöjd med resultatet, känns som om jag är på rätt spår inför Womens health Halvmara på lördag   Har inte sprungit hela distansen ännu men 18 km har jag sprungit så 3 km till borde jag kunna få till. All besvikelse och ilska fick mig att bara springa vidare. 

Idag är jag åter på jobbet och känner mig lite som en Alien. Känns som om jag inte räknas med längre utan redan är utanför systemet. Har ringt TTR ( Trygghetsrådet) idag där att fråga lite och dom var super trevliga och hjälpsamma. Facklig medlem blev jag igår också. Inte något jag ville bli men inser att det verkligen kan vara bra. Jag vill inte vara kvar här jag vill gärna sluta så snabbt som möjligt. Kanske jobba fram till Midsommar ta ut den semester jag har samlat in och sedan gå. 

Jag vill absolut inte vara kvar till augusti känns helt meningslöst.  

  

Leave a Reply

