Womens health halvmara

 Så var jag i mål på 2:00:16 lite retsamt med de där 16 sekunderna men tiden var något snabbare än jag räknat med!! Jättestolt över det! Måltiden för mig låg på 2:05 så att jag kom in hela 5 min tidigare än planerat 😃.

 Det var sjukt jobbigt mellan 15-18 km. Min kropp skrek, lägg av med den här skiten du har 6 km kvar. Huvudet skrek hejaklacks ramsor, kom igen nu benen ni kan fixa det, heja heja! 

 Från 18 km klev viljestyrkan in och äntligen såg man slutet. Nu är det gjort och jag kan börja träna andra saker än löpning. Men har redan satt upp ett nytt mål för löpningen. Milen under 45 min. 

 Dessa ben och fötter tar mig överallt. Tacksam för det ! Hurra för benen’ 

Leave a Reply

