Djup chock, total egoism

vad är det för fel på folk? Folk är så jäkla egoistiska. Blir skitarg och besviken. Jag har blivit av med min tjänst pga arbetsbrist. Jag håller på att se över rent fackligt hur hela den processen har gått till och misstänker att det harblivit fel. Men det är det minsta jag tänker på just nu. 

Jag är fly förbannad på att folk är så totalt oförmögna att se utanför sin egen sfär. Allt handlar om “mig,mig,mig”. Alla pratar om hur deras respektive tjänster har blivit påverkade!! So what! Ni har en tjänst! Jag blev av med min. Helt plötsligt blev mitt liv satt på vänt! Jag blir sittande med 2 olika alternativ. Båda halvdåliga! Kul!!

Jag har ingen tjänst kvar, en del av min identitet är förvunnen och jag är vilsen. Var inte så egoistiska, var glada att ni har ett jobb. I morgon kan ni vara utan

Ångrar att jag varit så jäkla snäll och duktig. Vad har det gett mig? Inte ett skit!!!

  

Leave a Reply

