Morgonstund med Pilates 

Hmm, härligt med lite pilates på morgon, stel som en pinne. Här är tjejen som rätt nyligen kunde gå ner i spagat, men som numera är stel och ovig som en pinne. 

Pilates är ju bra för vigheten, så är också Yoga. Jag har inte riktigt hittat den här Yoga passionen som verkar drabba de flesta kvinnor som provar på Yoga. Har provat Hot Mojo som är som Bikram Yoga där man befinner sig i 38 graders värme under hela passet. Väldigt skönt för trötta stela muskler. 

Första gången jag provade Hot Mojo hade jag först sprungit på 5 km på löparbandet, inte att rekommendera. Jag höll på att dö, så jobbigt på alla sätt!!fick nästan värmeslag dessutom blev jag högröd i ansiktet och lös som ett stoppljus under hela passet. 

En dag kanske jag också kan sitta så här😳

  

Leave a Reply

