Grått hår

Har låtit min normala hårfärg växa fram, jag har tidigare färgat slingor notoriskt var 3:dje månad. Fick en lätt rysk look med min mörka utväxt gentemot det blonda håret. Bad frisören färga det med slingor som ligger närmare min normala ton. 

Nu 6 månader senare upptäcker jag ett gäng gråa hårstrån! Var kom dom ifrån?? Inte något jag vill ha. Så nu blir det att börja färga igen för att slippa de där gråa!! Såg 2 i ögonbrynen också. Jamen hallååå, inte välkomna riktigt ännu. Jaha bara att gilla läget och färga hår och bryn lite oftare 😜.  

Så här kommer jag snart se ut!!snyggt va! 

 

Leave a Reply

