Äntligen en god glutenfri smörgås

jag upptäckte för drygt 2 år sedan att jag var glutenallergisk. I samband med att jag var väldigt sjuk fick jag helt plötsligt mystiska utslag på rumpa och i ansiktet Vad är det för konstig kombo? Höll på att bli galen innan jag upptäckte att så fort jag plockade bort gluten så försvann eksemen. 

Jag fick tom NK att ta tillbaka och återbetala en dyr Clarins produkt som jag hade använt en dryg månad, bara för jag minsann var helt säker på att det var den. 

Pinsamt när jag tillslut upptäckta att det var gluten. Att sluta äta gluten är ju allt annat än lätt. Gluten finns i typ allt som är gott. Glutenfri pasta är ingen höjdare tyvärr inte bröd heller för den delen. Men så idag, så hittar jag denna lilla smörgås på Riddargatan 3 tror jag det var, svindyra men helt klart värd lite extra .

Mummagoda smörgåsen höll mig mätt hela dagen. 

Nice!  

    

Leave a Reply

