Vuxen trotsålder

där befinner jag mig för tillfället, känns som jag vill göra revolt mot allt och alla och det känns härligt och befriande. Varför ska livet vara en perfekt tidsplanerad plan? Varför inte bara vara sig själv? Tänk på ditt personliga varumärke?!! Vaddå? Tippar på det flesta som träffat mig (även mina vänner) tycker jag är en helt OK tjej, t.o.m riktigt bra, lättsam och kul.

Varför ska jag behöva måla upp en perfekt fasad, där man inte säger eller gör fel. Helst verka snabbt och effektivt i det tysta. Jisses, jag ska inte kandidera till posten som USAs nästa president, eller för den delen bli en offentlig person. Jag tänker bara vara just jag!! Det måste väl vara OK? Personlig varumärke ska väl spegla just ens personlighet? Slappna av lite alla tungrodda svenskar, slappna av, jag lovar livet blir roligare och mer innehållsrikt. 

Bjud på er själva. Bifogad bild är på en mamma i min dotters klass hon är hysteriskt rolig och bjuder verkligen på sig själv. Hennes glädje smittar av sig❤️

  

Leave a Reply

