Nystart i livet

Så kom slutet! Påskrivit och klart min jobbexit. Det gick på några minuter sedan var alla frågor svarade på, överförväntan bra svar fick jag dessutom. Det är ju inte som det är var dag man skriver på ett avgångsvederlag. Känns bra, lite busigt och otroligt spännande. Vad ska hända nu i mitt lilla liv? 

Första gången på vääääldigt länge som jag helt plötsligt får chansen att tänka lite på mig själv. Vad vill jag? Den ständiga frågan? Jag har en tanke och jag jobbar för att det ska ske. Älskar livet just nu och är faktiskt glad att denna möjlighet ges. Nu vill man jag bara gå hem och börja fundera på riktigt.

Resten av livet, här kommer jag👊🏻

  

Leave a Reply

