SATS står på morgonschemat

vaknade innan klockan ringde vilket jag alltid brukar göra. Kan inte skryta med att jag vaknade glad och pigg, snarare urtrött, småsvettig och PMSig. Men det är bara att komma iväg. Det känns så bra efteråt, det vet man ju eller hur? 

Vad är det som händer med midjan när man blir äldre? Måste den bli bredare? Och den lilla putmagen som blir svårare och svårare att hålla in. Jag har vägt lika mycket sedan jag var 18 ändå ser kroppen helt annorlunda ut. Alla delar av kroppen. Inte bara midja och mage. 

Jag har inte samma Jeansstorlek, trivts inte i jeans, gillar det inte alls. Tycker det är snyggt men jag är inte skapt för ett par jeans. Eller jeansen är inte skapta för mig och min rumpa.  Helt Ok, jag har vant mig. 

Så har nu tränat färdigt, eftersvettas som en tok och högröd i ansiktet. Got to love it. 

 

Leave a Reply

