Rensning för själen!

Tänk att man glömmer av hur kallt det är från år till år. Jag är riktigt duktig på att förtränga hur stel man blir i kroppen av att man hela tiden går och spänner sig. Axlarna sitter konstant uppe vid öronen och kinderna känns som hängande isblock på vardera sida om ansiktet.

Dessutom kom jag på den briljanta idén om att jag skulle köra en detox. Det betyder i klartext att jag juicar de flesta måltiderna. 

Min kropp reagerar kraftigt på något, antingen detoxen eller kylan. Rödflammig i hela ansiktet med en brännande känsla! Finnar och utslag!! 

Trodde detox skulle göra så att huden fick en underbar lyster?!! Nåväl kanske inte för mig. Dock behöver jag verkligen göra det fuskade massor under julen med både gluten och för mycket socker. Hoppas via detoxen och bli av med Candida och allt annat gott som förmodligen är inkvarterade i min kropp. 

Massor nya spännande mål år 2016!  

  1. Hälsosammare kropp
  2. Bästa jobbet
  3. Givande egentid
  4. Utmaningar (egen utnämnda)
  5. Lycka i stora doser💕

    
 

Leave a Reply

