Löprunda med frågetecken🙄

Oj, vad det tog emot att ge sig av på första turen. Passar på medan dottern tränar fotboll. Noll motivation eller sug efter löpning. Har inte haft det på snart 4 månader. Promenader klarar jag av men löpa vill jag bestämt inte. Kanske är nere i någon liten grop som jag bara måste ur. 
Snurrar så mycket tankar i huvudet, så många frågar, många utan svar eller ens en guidning åt vilket håll jag ens ska titta åt. Måste släppa taget av måsten, borden ska. Behöver fokusera på vart livet ska ta mig, och hur jag ska nå dit utan för drastiska åtgärder. 

Vilka i-världsproblem

 Grymt snygga löparskor !  

  

Leave a Reply

