Starta eget kittlar skönt

Jag är ju lite kluven fortfarande och som jag nämt tidigare så fick jag nej på en tjänst som jag faktiskt väldigt gärna ville ha! Det finns givetvis en djupare mening med att jag inte fick jobbet, jag ska pyssla med något helt annat. Jag ska inte slösa mitt liv som anställd på ett företag.

 Jag ska göra något annat. Kanske starta eget? Skulle vara både roligt, läskigt (allt ansvar vilar på mig) krävande men otroligt fritt och spännande. Kanske kunde vi till och med skaffa Tess, en liten cocapoo (hund) världens absolut sötaste hundras enligt mig. Hon kunde följa med mig precis överallt, när jag är ute och joggar på Djurgården, inne i stan, på resor eller vad det nu kan vara. Hon kunde bli baby no 5. 
Tess finns med i målbilden, nu ska bara företaget in också. Tanka inspiration under träningsrundor och meditation🙏🏻

Frisör besök   
  visst är hon söt, lilla Tess💕 

Leave a Reply

