Allt far söderöver 

Ja så kan man väl sammanfatta det hela, allt far söderöver, skinnet, rumpan, bysten. Bara att gilla läget och göra det bästa av situationen. Jag har tränat i hela mitt liv, vilket jag idag är oerhört tacksam för. Jag kommer snabbt i form om jag bestämmer mig för det. Allt går verkligen inte lika snabbt, eller ser lika bra ut men jag är faktiskt i det stora hel jättenöjd. Min kropp har burit och gett mig 4 underbara barn. Det ska den hyllas för. 

Jag unnade mig en underbar ansiktsbehandling häromdagen. Efter 1 timmes rengöring med en spännande apparat glänste huden vackert . 

Nu 3 dagar senare ploppar det upp finnar, nu pratar vi inte små plitor vi pratar mega innebrännare. Hade jag inte haft så stora barn skulle jag bestämt tro att jag var närmare 15 än 50. Jag vill ju tro att detta är bra och att huden nu med all kraft vill få bort all gammalt skrot som gömt sig där inne i decennier. Hmmm, viss sanning ligger det nog i det hela men kanske inte  all. 

Nåväl skönt var det och någon nytta gjorde det säker. Jag är alldeles för dålig på att njuta av dessa saker, det går för lång tid mellan varven. Kanske inte hade dykt upp några mega finnar om jag unnat mig ansiktsbehandling åtminstone 1 gång per år.

Nu hägrar en underbar (förhoppningsvis) skidvecka i Trysil. 

  

Leave a Reply

