Utslag och detox

Såå less på min hud för tillfället. Jag förstår inte vad som har hänt. För en dryg vecka sedan började det komma utslag runt ögonen som spred sig ned över kinderna. I samband med utslagen kom även svullnad runt ögonen. Om nu inte det skulle vara tillräckligt så fick jag dessutom jordens största finnar på hakan! Jösses säger jag bara, visst jag slarvade med glutenintaget, kan vara hormoner, eller så tål jag inte väderomslag. Har precis varit uppe i fjällen och åkt skidor. 

Så här en vecka senare har jag fortfarande utslag, dock betydligt färre. Min hud är super torr och jag har dessutom börjat fjälla!! Kan det bli värre? Fördelen är ju att jag kommer få persikohud efter detta. Känns som jag gjort en laserbehandling. 

Skämt och sidor, har nu börjat köra en detox och kommer gå och träna riktigt ordentligt i morgon. Så att jag kan svettas rejält, kanske hjälper det kroppen att bli av med lite slaggprodukter. Dessutom har jag fått extremt torr hud, över hela kroppen. Har intagit både C vitamin och omega 3 för att hjälpa kroppen hitta sin balans igen. Håller er uppdaterad på vad som händer. 

  
Någon som ha

Leave a Reply

