Pilates gör under för en trött själ

Mitt i renoverings röran, hittar jag tid att för ett pass Pilates på SATS. Känns fantastiskt skönt att få till det. Vi har ju ingen dusch eller bad hemma för tillfället och det gör att jag måste planera allt lite extra noga. Spontan löpning funkar inte om man inte avslutar sin runda på gymmet för att få chansen att duscha. 

Men mitt i allt det här njuter jag av att ha det lite extra rörigt hemma. Det springer hantverkare och projektledare om vartannat och dammet ligger tjockt på så väl strumpor som hyllor. 

Men i slutändan kommer det bli så fint! Med detta projektet pågår även en förändring hos mig. Det är verkligen på tiden att förändra det jag själv är missnöjd med. Ingen annan kommer göra det åt mig. Så version 2.0 är på intåg! Renovering av själen, Spännande!! 

Sommaren är påväg! Njuter 

Leave a Reply

