När allt går fel!

Säkert upplevt samma sak som mig, vissa dagar när allt verkligen går dåligt när man på något sätt bara har vaknat på fel sida.. det är som karma. det ena ger det andra och tittar man sen på helheten av dagen så har den varit… mindre bra. Igår hade jag en sådan dag.. verkligen allt man kunde drömma om gick fel..Dessutom hade jag en jobbintervju som bara inte fick gå fel.. men det klart det gjorde..

Nåväl fick tänka igenom allt under min löptur i dag och det enda man kan göra är väl egentligen att skratta åt eländet.. Vad spelar det för roll att allt gick dåligt när man kan titta sig omkring och se på allt som faktiskt är bra eller har gått bra.. Jag lever och har hälsan, mina barn har det bra, jag kan ju egentligen inte begära mer av livet än så..

Jag mår egentligen bra. Jag är fortfarande inne i en jobbig lite osäker period men förlitar mig på att livet ska leda mig på rätt väg..Dessutom har jag egna val som faktiskt går att styra, välja och sätta mig ner och ge upp är inte min grej så jag fortsätter..

 

Leave a Reply

